Toimitsijasopimus 2024 julkaistu

2.2.2024

Toimitsijasopimus 2024 on julkaistu. Voimassa oleva toimitsijasopimus edellytetään kaikilta, jotka osallistuvat kotimaisissa kilpailuissa tuomarina,  valmentajana tai muuna joukkueen edustajana (pl. urheilijana) tai maajoukkueen, Team Finlandin tai muun liiton lähettämän joukkueen valmentajana, joukkueenjohtajana tai muuna joukkueeseen nimettynä tai akkreditoituna toimitsijana kansainvälisiin kilpailuihin.

Toimitsijasopimus tulee palauttaa allekirjoittettuna liiton toimistolle ennen ensimmäistä osallistumista kilpailutapahtumaan tai matkalla em. rooleissa. Toimitus mieluiten skannattuna sähköpostitse office@taekwondo.fi tai vaihtoehtoisesti postitse Suomen Taekwondoliitto ry, Valimotie 10, 00380 Helsinki.