Urheilugaalan lajin taustavoimapalkinto Vesa Suomalaiselle

13.1.2023

Torstaina 12.1.2023 järjestetyssä Urheilugaalassa palkittiin lajiliittojen Taustavoimia. Suomen Taekwondoliiton taustavaikuttajana palkittiin Vesa Suomalainen.

Tautavoima on lajin pitkäaikainen toimija, jonka panos on ollut poikkeuksellisen merkittävä lajissaan ja on suurella lajisydämellään ollut mukana lajin pitkäaikaisessa kehittämisessä.

Vesa Suomalainen on toiminut pitkään mm. liikesarjamaajoukkueen joukkueenjohtajana hoitaen matkajärjesteöyt ja pitäen joukkueesta huolta matkoilla, liikesarjojen kilpailukoordinaattorina aikatauluttaen kotimaan kilpailut ja järjestäjen leirejä kilpailujen yhteyteen sekä laskenut rankingpisteet. Tämän lisäksi hän on lähes kaikissa kotimaan liikesarjakilpailuissa tuomarina.