Uusi Puhtaasti Paras -verkkokoulutus julkaistu

11.1.2021

SUEK ry:n logo ja Puhtaasti Paras -logo

Suomen urheilun eettinen keskus SUEK on julkaissut uuden version maksuttomasta Puhtaasti Paras -antidoping-verkkokoulutuksesta.

Suomen Taekwondoliitto suosittelee lämpimästi koulutuspaketin suorittamista kaikille taekwondon harrastajille riippumatta siitä, kilpaileeko tai valmentaako kansainvälisellä tasolla vai harrastaako vain omaksi ilokseen. Koulutus on erittäin suositeltava myös urheilijoiden vanhemmille.

Koulutuksen suorittaminen on pakollista kaikille maajoukkueurheilijoille ja -valmentajille sekä muille liiton kansainvälisiin kilpailuun lähettämien joukkueiden jäsenille. Ennen vuotta 2021 suoritetut koulutukset eivät ole enää voimassa, vaan kaikkien tulee suorittaa uudistettu koulutuspaketti. Liitto saa tiedot suorittaneista suoraan SUEKilta.

Koulutuksen voi suorittaa näppärästi tietokoneella, puhelimella tai tabletilla. Koko koulutusta ei tarvitse suorittaa kerralla, vaan sen voi suorittaa osissa itselleen sopivina ajankohtina. Koulutus on tällä hetkellä tarjolla vain suomeksi, mutta siitä julkaistaan näillä näkymin maaliskuussa myös ruotsin- ja englanninkieliset versiot.

Puhtaasti Paras -verkkokoulutuksen löydät osoitteesta https://puhtaastiparas.fi/