Vuoden 2022 kilpailujärjestäjähaku

17.11.2021

Suomen Taekwondoliiton vuoden 2022 kilpailujärjestäjien haku on auki. Hakemukset on jätettävä viimeistään 30.11.2021.

Huom! Mikäli haet sellaista liiga-/ranking-kilpailua, jossa käydään sekä ottelu- että liikesarjakilpailu, tai SM-kilpailua lähetäthän hakemuksesi molemmille valiokunnille. SM-kilpailuissa käydään molemmat kilpailumuodot.

Ottelukilpailut

Otteluvaliokunta myöntää jäsenseuroille oikeuden järjestää ottelukilpailut hakemusten perusteella, alustavasti kuusi (6) kilpailua kalenterivuodelle 2022 (kolme keväällä ja kolme syksyllä). Ottelukilpailuissa täytyy järjestää viralliset sarjat ikäluokittain, lastensarjat ja harrastesarjat liitonkilpailuissa käyttävien ottelusarjojen mukaisesti 2022. Samalla haetaan SM-kisojen järjestäjää.

Kevätkausi helmi-huhtikuu

Syyskausi syys-marraskuu

SM-kisat loka-marraskuu

Hakijoita pyydetään huomioimaan myös kansainvälinen kilpailukalenteri ja välttämään päällekkäisyyksiä, jos mahdollista.

Vapaamuotoiset hakemukset kotimaan kilpailujen järjestämisestä tulee toimittaa otteluvaliokunnalle viimeistään 30.11.2021.

Hakemuksesta tulee käydä ilmi ainakin:

• kilpailun toivottu ajankohta ja mahdollinen varapäivä

• seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot

• suunniteltu kilpailupaikka

Lisätietoja: Otteluvaliokunta Tommi Petjoi, tpetjoi@gmail.com

Liikesarjakilpailut

Suomen Taekwondoliitto järjestää yhdessä seurojen kanssa liikesarjojen ranking-kilpailut, joissa ovat virallisten ranking-sarjojen lisäksi mukana harrastaja- ja ilves-sarjat.

Vuonna 2022 on SM-kilpailuiden lisäksi tavoitteena järjestää kuusi ranking-kilpailua, joista kolme sijoittuu kevätkaudelle ja kolme syyskaudelle. Syyskauden kilpailuista viimeinen on mahdollisesti ottelun kanssa yhdessä järjestettävä Liigafinaali. Syksyllä järjestetään myös mahdollisesti Ambassador’s Cup, joka on ranking-kilpailu.

Liikesarjojen ranking-kilpailut voivat olla myös yhdessä ottelun liigakilpailuiden kanssa. Päällekkäisyyksiä muiden suurten tapahtumien kanssa pyritään välttämään. Ranking-kilpailuiden kanssa samana viikonloppuna pyritään järjestämään avoin yhden päivän liikesarjaleiri.

Kilpailujen ja leirin järjestämisessä noudatetaan Suomen Taekwondoliiton liikesarjakilpailuohjetta, joka löytyy liiton sivuilta.

Mikäli seuranne haluaa järjestää vuonna 2022 liikesarjojen ranking-kilpailun, lähettäkää vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse liikesarjojen kilpailukoordinaattorille Vesa Suomalaiselle (yhteystiedot alla).

Hakemuksesta tulee käydä ilmi myös:

• kilpailun toivottu ajankohta ja mahdollinen varapäivä

• seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot

• suunniteltu kilpailupaikka ja

• mahdollisuutenne järjestää avoin liikesarjaleiri kilpailua seuraavana päivänä.

Hakemukset tulee jättää 30.11.2021 mennessä.
Liikesarjavaliokunta tekee päätökset hakemusten perusteella.

Lisätietoja: liikesarjojen kilpailukoordinaattori Vesa Suomalainen, vesa.suomalainen@hsl.fi, 050 553 3790