Ylimääräinen liittokokous 19.6.2021

27.5.2021

Suomen Taewondoliiton ylimääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 19.6.2021 klo 14.15 alkaen hybridikokouksena Sporttitalolla (Valimotie 10, 00380 Helsinki) ja etäyhteydellä Zoom-videoneuvottelusovelluksella.

Lain 677/2020 mukaisesti kokoukseen etäyhteydellä osallistuvien on ilmoittauduttava kokoukseen 17.6.2021 klo 23.59 mennessä Suomisportin kautta LINKKI. Etäosallistujien tulee toimittaa valtakirjansa etukäteen sähköpostitse (office@taekwondo.fi) kokouskutsun liitteenä olevalla liiton virallisella valtakirjalomakkeella.

Koronatilanteen vuoksi seurojen edustajien toivotaan osallistuvan ensisijaisesti etäyhteydellä. Myös paikan päälle tulevien edustajien toivotaan ilmoittautuvan Suomisportin kautta etukäteen, jotta voimme ottaa osallistujamäärän huomioon.

Ohessa kokouksen esityslista ja materiaalit.

Ennen kokousta 12.00-14.00 kokenut yhdistystoiminnan asiantuntija Kari Loimu pitää koulutuksen seuran hyvästä hallinnosta. Koulutus on suunnattu erityisesti seurojen hallitusten jäsenille, mutta se on hyvä myös muille nykyisille ja tuleville seuratoimijoille ja muille kiinnostuneille.  Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan ilmaiseen koulutukseen: LINKKI.